MENU

AKTUALNOŚCI I WYDARZENIA
Zobacz wszystkie wydarzenia >
« <  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ...  > »

Przetarg nieograniczony - „Przebudowa dróg, ulic Teatralnej i Parkowej w Dobiegniewie, wraz z połączeniem z ul. Kościuszki”.

Ogłoszenie nr 622732-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.

Gmina Dobiegniew: Przebudowa dróg, ulic Teatralnej i Parkowej w Dobiegniewie, wraz z połączeniem z ul. Kościuszki

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Nazwa projektu lub programu: Zadanie dofinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew, krajowy numer identyfikacyjny 52874100000000,
ul. Obrońców Pokoju  24 , 66-520  Dobiegniew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 611 001,
e-mail d.domagala@dobiegniew.pl, , faks 957 611 041.
Adres strony internetowej (URL): www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dobiegniew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim - osobiście, kurierem lub za pomocą operatora pocztowego.
Adres:
Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Obrońców Pokoju 24, 66-520 Dobiegniew (I piętro, sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg, ulic Teatralnej i Parkowej w Dobiegniewie, wraz z połączeniem z ul. Kościuszki
Numer referencyjny: RKG.271.10.2019.DD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Inwestycja realizowana będzie na działkach pasów drogowych ulic Kościuszki, Teatralna i Parkowa w miejscowości Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, województwo lubuskie. Całość zaplanowanych prac mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego ulic Teatralnej i Parkowej tj. na działkach 284, 446/1, 442/18, 451/1, 289 oraz w obszarze działki nr 289 (ul. Dembowskiego) w obrębie ewidencyjnym 13-Dobiegniew. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych ulic Teatralnej i Parkowej w Dobiegniewie wraz z budową i przebudową sieci związanych z drogą oraz przebudową istniejących sieci uzbrojenia terenu (likwidacja kolizji). Projektem objęta jest ul. Teatralna wraz z Parkową na całej ich długości tj. od skrzyżowania z ul. Kościuszki do końca ich przebiegu. Celem realizacji przedmiotowego projektu jest poprawa właściwości funkcjonalnych, użytkowych oraz warunków bezpieczeństwa dla kierujących pojazdami samochodowymi oraz pieszych. W związku z powyższym, w ramach zadania wykonane zostaną następujące prace: • przebudowa ul. Teatralnej i Parkowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do końca zakresu w rejonie parku długości 227,6m, • przebudowa zjazdów na posesje przyległe, • przebudowa i budowa zatok postojowych dla pojazdów osobowych wzdłuż ul. Teatralnej (łącznie 11 miejsc postojowych), • budowa i przebudowa ciągów pieszych, • budowa odcinków kanalizacji deszczowej usytuowanej w pasach dróg objętych opracowaniem, • budowa i przebudowa oświetlenia drogowego wraz z przebudową linii energetycznej zasilającej, • przebudowa kolidujących sieci uzbrojenia terenu w zakresie: - przebudowa sieci wodociągowej, - przebudowa sieci energetycznej, - przebudowa napowietrznych linii energetycznych. • usunięcie kolidujących drzew i krzewów. Projektowane parametry ulic: Ulica Teatralna-Parkowa - droga publiczna, - klasa techniczna: droga dojazdowa (D), - prędkość projektowa: 30 km/h - kategoria ruchu: KR1 - dopuszczalny nacisk na oś: 115kN - długość osi: 227,64 m, - przekrój: uliczny ograniczony obustronnie krawężnikami, - jezdnia: dwukierunkowa, - szerokość pasa ruchu: 2,5 m (jezdnia dwupasowa), - miejsca postojowe: 11 szt., - szerokość chodnika: min. 1,5 m, - szerokość zjazdów: min. 3,0 m, - rodzaje nawierzchni: • jezdnia – beton asfaltowy SMA, • chodniki – płyty chodnikowe, kostka betonowa, kostka kamienna, • zjazdy – kostka kamienna, • zatoki postojowe - kostka kamienna, • opaski/umocnienia – kostka kamienna - promienie wyłukowań na skrzyżowaniach: 6,0-8,0m, - promienie wyłukowań na zjazdach: 3,0 m lub skosy: 1:1 na szerokości 2,0 metry. Wykonawca zobowiązany jest do wybudowania przedmiotu zamówienia z zakupionych i dostarczonych na własny koszt, fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urządzeń, odpowiadających co do jakości wymogom określonym dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie (Art.10 Ustawy - Prawo budowlane). Wykonawca zobowiązany jest oddać zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia – obiekt budowlany, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych opisanych przez specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt. 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składają się: 2.1. projekt - stanowiący załącznik do do zgłoszenia robót budowlanych GP.6743.93.2019.MZ z dnia 24.04.2019r. - [załącznik nr 7 do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ, 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 8 do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ, 2.3. przedmiary robót, które odczytywane łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej mogą stanowić materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny - [załącznik nr 9 do SIWZ]. Powyższa dokumentacja projektowa wraz z SIWZ, opisuje przedmiot zamówienia. Na jej podstawie należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nie ujęte w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia opisanego w rozdziale III SIWZ. Wobec powyższego Wykonawca w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, nie może jako podstawy przyjmować danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy do kalkulacji ceny. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. Przy Analizie ofert pod względem warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/nie spełnia.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: a) roboty budowlane* wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. *Przez robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie jednego zadania odpowiadającego swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanie nawierzchni utwardzonych (chodniki, jezdnia) betonem asfaltowym, kostką betonową, płytami ażurowymi o łącznej powierzchni lub powierzchni jednego sposobu utwardzenia - min. 1000 m2). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.: Kierownika budowy – robót drogowych, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg (w rozumieniu ustawy – Prawo budowlane). W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zmianami), z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi wykazać dowolny z Wykonawców. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.
 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wrazz informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
 
 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – potwierdzającą spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.2. SIWZ. 2.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – potwierdzający spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.3. SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.Wykaz Osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnienie warunku określonego w Dziale V pkt 2.3. SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ).
 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz Oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.dobiegniew.pl w zakładce: Dla Przedsiębiorców - Aktualne zamówienia, dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp wg wzoru zamieszczonego w SIWZ – załącznik nr 10. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej Umowy jest możliwa w następujących przypadkach: a) w przypadku nowopowstałej infrastruktury na nieruchomościach objętych zamówieniem, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a która spowoduje kolizję nieprzewidzianą w opracowanej dokumentacji – o czas niezbędny do wykonania dokumentacji likwidującej kolizję oraz uzyskania niezbędnych zezwoleń do ich realizacji, b) wystąpienia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót – o czas potrzebny do przeprowadzenia odkryć archeologicznych niezbędnych do wykonania badań ratowniczych, c) w przypadku zmian na terenach nieruchomości przyległych do obszaru objętego zamówieniem, które mogą spowodować kolizję z wykonywaniem robót – o czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót likwidujących istniejące kolizje, d) w przypadku nałożenia podczas realizacji robót przebudowy istniejącej infrastruktury przez dysponentów sieci (Zakład Energetyczny, TP SA, PUK „KOMUNALNI”) – o czas niezbędny do wykonania tych robót, e) gdy wystąpią awarie techniczne nie zawinione przez Wykonawcę (np.: długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej lub wody z sieci wodociągowej – trwające co najmniej 3 dni) – o czas usunięcia awarii, f) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem lub spowolnieniem realizacji umowy w tym: w wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych (np.: długotrwałe opady deszczu, porywiste wiatry), klęsk żywiołowych (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), trwających co najmniej 7 dni – o czas trwania tych zdarzeń (udokumentowanych przez Wykonawcę), g) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy np. wskutek decyzji administracyjnej wstrzymującej prace – o czas określony w decyzji. h) budowy w terenie objętym przedmiotem zamówienia sieci gazowej, przez innego wykonawcę, na zlecenie innego inwestora, w porozumieniu z Gminą Dobiegniew. 2. Zmiana podwykonawcy i podmiotu trzeciego. Zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgodnią powyższe zmiany zawartej umowy w formie aneksu. 5. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 2 nie będzie konieczności zmiany umowy w formie aneksu.
 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Oferta musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
  
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/38 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest – Gmina Dobiegniew, ul. Obrońców Pokoju 24, 66-520 Dobiegniew, tel. 95-761-10-01, fax. 95-761-10-41, e-mail: urzad@dobiegniew.pl; 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dobiegniew jest możliwy pod nr telefonu 95-761-10-01, fax. 95-761-10-41, lub adresem e-mail: iod@dobiegniew.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg, ulic Teatralnej i Parkowej w Dobiegniewie, wraz z połączeniem
z ul. Kościuszki”, Nr sprawy: RKG.271.10.2019.DD, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

                                                                                                                                                                                                                       BURMISTRZ
                                                                                                                                                                                                             mgr Sylwia Łaźniewska
 

 SIWZdrogaParkowaTeatralna.doc      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami Nr 1 , 2a, 2b, 3, 4, 5, 6, 10

 ZalacznikNr7SIWZdrogaParkowaTeatralna.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt Wykonawczy - Branża drogowa

 ZalacznikNR7SIWZPMteletechniczna.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt Wykonawczy - Branża teletechniczna

 ZalacznikNr7SIWZPWbranzaelektryczna.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt Wykonawczy - Branża elektryczna

 ZalacznikNr7SIWZPWorganizacjaruchu.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt Wykonawczy - Stała organizacja ruchu

 ZalacznikNr7SIWZPWsanitarna.zip      Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt Wykonawczy - Branża sanitarna

 ZalacznikNr8SIWZSTWiOR.zip      Załącznik Nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

 ZalacznikNr9SIWZKosztorysofertowy.zip      Załącznik Nr 9 do SIWZ - Kosztorys ofertowy plus przedmiar robót


Zapytanie ofertowe - Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu inwestycyjnego - zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni węglowych przy ul. Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie na kotłownie gazowe".

     

 Dokumentacjazprzeprowadzonegopostpowania.pdf      Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania - Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu inwestycyjnego - zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni węglowych przy ul. Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie na kotłownie gazowe".

 OdpowiedzinazapytanieNr1Studium.pdf      Odpowiedzi na zapytanie Nr 1 - umieszczono dnia 04.11.2019 r.

 ZalacznikNr1studium.docx      Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy

 ZalacznikNr2studium.docx      Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 ZalacznikNr3studium.docx      Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego - OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH

 ZalacznikNr4studium.doc      Załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego - Projekt umowy.

 Zapytaniestudiumwykonalnosci.pdf      Zapytanie ofertowe - Wykonanie Studium Wykonalności dla projektu inwestycyjnego - zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni węglowych przy ul. Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie na kotłownie gazowe".


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni weglowych przy ul Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie".

   

 Zawiadomieniekotlownia.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni węglowych przy ul Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie".


Zapytanie ofertowe - Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni weglowych przy ul Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie".

    

 ZalacznikNr1kotownoa.docx      Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy

 ZalacznikNr2dozapytaniakotlownia.docx      Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 ZalacznikNr3dozapytaniaofertowegokotlownia.docx      Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego - OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH

 ZalacznikNr4wzrumowykotlownia.docx      Załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego - wzór umowy

 Zapytaniekotlownia.pdf      Zapytanie ofertowe - Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. "Przebudowa dwóch kotłowni weglowych przy ul Szkolnej i Mickiewicza 3 w Dobiegniewie".


Zawiadomienie o wyborze wykonawcy w trybie zasady konkurencyjności na realizację zadania - "Animacja lokalna poprzez zorganizowanie warsztatów rozwoju osobistego dla mieszkańców obszaru rewitalizacji w Centrum Integracji Społecznej"



 02102019.pdf      Zawiadomienie_o_wyborze_wykonawcy


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Dobiegniew w miejscowości Dobiegniew i Radęcin”.

        

 ZawiadomienieowyborzeofertyOSA.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Dobiegniew w miejscowości Dobiegniew i Radęcin”.


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Remont pomieszczeń świetlicy w Ługach - Utworzenie Klubu Senior +"



 zawiadomienieowyborze.pdf      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert - "Remont pomieszczeń świetlicy w Ługach - Utworzenie Klubu Senior +"


Zawiadomienie o wyborze wykonawcy W TRYBIE ZASADy KONKURENCYJNOŚCI NA REALIZACJĘ ZADANIA - "PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ NA OBSZARZE REWITALIZACJI DOBIEGNIEWA POPRZEZ REALIZACJĘ WARSZTATÓW DLA MIESZKAŃCÓW"

 

 Zawiadomienie04092019.pdf      Zawiadomienie o wyborze wykonawcy w trybie zasady konkurencyjności na realizację zadania - "Profilaktyka uzależnień na obszarze rewitalizacji Dobiegniewa poprzez realizację warsztatów dla mieszkańców"

Ogłoszenie w trybie zasady konkurencyjności na realizację zadania - "Animacja lokalna poprzez zorganizowanie warsztatów rozwoju osobistego dla mieszkańców obszaru rewitalizacji w Centrum Integracji Społecznej"



 ogoszenieozamwieniu.pdf      Ogłoszenie w trybie zasady konkurencyjności na realizację zadania - "Animacja lokalna poprzez zorganizowanie warsztatów rozwoju osobistego dla mieszkańców obszaru rewitalizacji w Centrum Integracji Społecznej"


Zawiadomienie o wyborze oferty - Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego: „Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga

    

 Zawiadomienieowyborzenadzorinwestorski.pdf      Zawiadomienie o wyborze oferty - Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego: „Ochrona cennych siedlisk Drawieńskiego Parku Narodowego oraz przyległych obszarów Natura 2000 poprzez relokację ruchu turystycznego na szlak wodny Mierzęcka Struga


« <  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ...  > »